Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Ένα ονειρεμένο Σαββατοκύριακο...

Πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο (20/21 Φλεβάρη) η εκδρομή των καθηγητών του σχολείου μας στην πόλη της Οχρίδας. Ήταν μια υπέροχη εκδρομή, έστω κι αν συμμετείχε μικρός αριθμός καθηγητών. Ήταν μαζί μας και συνάδελφοι άλλων σχολείων, καθώς και μερικοί εξωσχολικοί Καστοριανοί.
Το πρωί του Σαββάτου σταματήσαμε για λίγη ώρα στα Bitola (Μοναστήρι) για μια σύντομη βόλτα στον κεντρικό πεζόδρομο και καφεδάκι.
Το μεσημέρι φτάσαμε στην Οχρίδα, όπου φάγαμε πρόχειρα και στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τα αξιοθέατα της πόλης (ναός Αγ. Σοφίας, αρχαίο θέατρο) με αποκορύφωμα την ανάβαση στο εντυπωσιακό κάστρο. Ξεναγός μας η γλυκύτατη και αεικίνητη Γεωργία!
Νωρίς το απόγευμα φτάσαμε στο ξενοδοχείο, ενώ το βραδάκι επιστρέψαμε στην πόλη για μια βραδινή βόλτα, πριν καταλήξουμε στην παραδοσιακή ταβέρνα Belvedere (Καλλιθέα), όπου φάγαμε και διασκεδάσαμε με ζωντανή ορχήστρα.
Το πρωινό της Κυριακής κάναμε μια βόλτα στην πανέμορφη παραλία (παραλίμνιο πεζόδρομο) κι αμέσως μετά αναχωρήσαμε για το μοναστήρι του Όσιου Ναούμ, σε μια πανέμορφη και κατάφυτη περιοχή στο νοτιότερο σημείο της λίμνης.
Στη συνέχεια περάσαμε το τελωνείο και φτάσαμε στο Πόγραδετς της Αλβανίας, όπου γευτήκαμε τη σπεσιαλιτέ της περιοχής, το περίφημο και νοστιμότατο ψάρι κοράν. Το απόγευμα φτάσαμε στην Κορυτσά, όπου σταματήσαμε για καφέ και μια μικρή βόλτα στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης.
Αμέσως μετά πήραμε το δρόμο της επιστροφής στην Καστοριά γεμάτοι από όμορφες εικόνες και την υπόσχεση ότι σύντομα να πραγματοποιήσουμε ένα καινούργιο ταξίδι στις κοντινές περιοχές των γειτονικών μας χωρών...